Muğla Vajinismus Tedavisi

muğla vajinismus

Muğla Vajinismus Tedavisi

Cinsel ilişki esnasında vajinal kasların kasılması yani vajinismusun, sıcak-soğuk su banyoları, alkol, jeller ile tedavi olmayacağını bilmelisiniz. Muğla Vajinismus Tedavisi olarak sizlere en iyi şekilde profesyonel ekibimizle tedavi ediyoruz.

Vajinismus halk arasında ”erteleme, kaçınma hastalığı” olarak da bilinmektedir. Sorun çözülmek yerine sürekli ertelenmekte bu da çiftin ilişkisine zarar vermektedir. Vajinismus korkudan doğan psikoloji kaynaklı bir problemdir. Kasılmaların sebebi kadının partnerini sevmemesi ya da istememesi değildir. Kasılmalar kadının kontrolü haricinde istemsizce gerçekleşir.

muğla vajinismus tedavisi

Vajinismusun kendi kendine geçmesi mümkün değildir. Bu yüzden sorunu ertelemek bir çözüm olmamakta, aksine çiftlerin arasındaki problem giderek büyümektedir.

Vajinismusun en büyük artısı tedavi edilebilen bir sorun olmasıdır. Tedavi için bir uzmana baş vurmak bile tedavinin yarısının tamamlanması anlamına gelir.

Vajinismus tedavisinde genelgeçer tek bir tedavi yoktur. Vajinismus tedavisi bireyselleştirilmeli doğrusu o çiftin yaşadığı probleme özgü olmalıdır. Standart bir tedavi şekli ile vajinismus tedavisinde başarıya ulaşılamaz. Bunun sebebi, hastalığın semptomu aynı olsa bile ortaya çıkma nedeni her kadında farklı olmaktadır. Vajinismusun ortaya çıkmasında genetik ve toplumsal faktörler rol oynar. Bu toplumsal faktörler mekanizmaları da kişiden kişiye değişmiş olur.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Muğla Vajinismus Tedavisi  bilimsel olarak da başarısı kanıtlanmış tek tedavi yolu vardır o da Bilişsel Davranışcı yöntemle uygulanan Cinsel Terapidir. Tecrübeli bir doktor tarafından doğru yöntemlerle uygulanan cinsel terapiyle Vajinismusu 3 seansta %100 oranında çözmekteyiz. ⠀

Muğla Vajinismus

Muğla Vajinismus Tedavisi Cinsel terapide en faydalı ve en hızlı çözüm çift görüşmesi şeklinde olmaktadır. Öncelikle kapsamlı bir cinsel yaşam öyküsü alınır, çiftin zorlukları değerlendirilir, kaygıları araştırılır, tedavi motivasyonları arttırılır.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Aslında ilk seanslar da yapılagelen gecikmiş bir cinsel eğitimdir. Öncelikle çiftin cinsel sağlıkla ilgili bilgilendirilmesi, yanlış inanışların düzeltilmesi, cinsel organlar ve cinsel fizyolojiyle ilgili doğruların aktarılması hedeflenir. Sonrasında egzersizlerle kademeli olarak kasılmanın ve girişle ilgili korkuların üzerine gidilir.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Terapiyi tamamlayan ve Tedavisi olan hastalarda sorun tekrar etmez ve sorun kalıcı olarak çözülmüş olur.

Siz de muğla vajinismus tedavisi konusunda bilgi almak 0546 780 48 48 nolu telefondan ulaşıp sorularınızı sorabilirsiniz… İletişim için tıklayınız.

Muğla vajinismus tedavisi jinekologlar ve psikiyatrlar tarafından gerçekleştirilmektedir. Vajinismus tedavisinin başarı yüzdesi oldukça yüksektir. Tedaviden memnun edici bir sonuç almak için de doktor seçimi önemli olmaktadır.

İnstagram’dan Takip Et

Problemi fark eder etmez cinsel terapi ile ilgili deneyimli jinekologlara baş vurmak gerekir.